• يکشنبه ٤ تير ١٤٠٢-٠٢:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٢٨
پیرهادی خواستار شد؛ 8-157

ورود قوه قضاییه به موضوع شورایاری‌ها/ ضرورت تغییر رویه در آرای دیوان عدالت اداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر ضرورت تغییر رویه در آرای دیوان عدالت اداری خواستار ورود قوه قضاییه به موضوع شورایاری ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای ششم،  در واکنش به گزارش حجت‌الاسلام مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در صحن شورای شهر، از حضور ایشان در شورای شهر تقدیر کرد و‌ به موضوع شورایاری‌ها اشاره کرد.
پیرهادی گفت: بسیاری از پیگیری ها توسط شوراياران و معتمدین انجام می‌شود و حضور آنان در محلات برای ارایه مشکلات شهروندان به شورای شهر و تلاش در رفع مشکلات ضروری است.
وی با اشاره به روند صدور رای در دیوان عدالت اداری، خواستار بازنگری در این روند شد و افزود: بسیاری از پرونده‌ها بعد از رسیدگی مجدد در دیوان بررسی و قضات به صورت ماهوی به پرونده ها ورود و رای صادر می کنند.
پیرهادی با اشاره به موضوع برخورد با تخلفات ساختمانی و سدمعبر نیز اظهار داشت: همکاران ما در شهرداری ضابط قضایی نیستند و ضرورت دارد در این حوزه ورود جدی انجام شود. 
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به موضوع آتش نشانی و ساختمان ناایمن و فرونشست زمین، این موضوعات را موضوعاتی اعلام کرد که قوه قضاییه باید بیشتر به آنها توجه کند.
پیرهادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: سوء قصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد ابوذر و ترور بيش از ۱۷ هزار نفر از زنان و مردان و كودكان توسط گروهك تروريستی منافقین در‌ کشور صورت گرفته است که ضرورت دارد به آنها پرداخته شده و افشاگری شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: